Friday, November 26, 2010

Kids & Baby Photo Contest


Saya di tag untuk join satu contest oleh kawan baru saya Cik Imanis Aini. Terima kasih kerana sudi memperlawa saya. Ini kali pertama saya join contest untuk blogger. Yelah, saya masih baru dan masih belajar berblog. Mula – mula nak tolak, tapi rasa tak seronok pulak. Ala..kita buat aja.. Seronok juga benda ni!

Selepas baca semua syarat – syarat penyertaan, saya terus mencari gambar – gambar budak kecil yang best – best. Macam nak ambil gambar adik saja. Gambar Imran okey jugak. Masa tu kami baru pindah ke rumah baru. Adik tu belum bersekolah lagi, sangat suka main bedak nyonya. Gambar ni biasa saja. Adik gemuk masa tu. Sekarang adik dah 12 tahun, dia kurus pulak.

 Kepada sesiapa yang nak join contest ni sila baca syarat – syarat penyertaan di blog kawan kita Safiyyah Osman (http://sweetlikekisses.blogspot.com/)

Dan hadiah yang bakal dimenangi ialah Earring dari Lazo Diamond Jewellery, white gold.

Di umumkan contest ini sudah pun ditutup pada 29 November  2010  
Sekarang saya pula nak tag kepada  Azreen  Salwa  Khadijah  Eyka  Shakirah  Masniza  Elya  Syafiq

Selamat mencuba dan semoga berjaya!!!

No comments:

Post a Comment