Thursday, February 3, 2011

Kenapa tak kemaskini blog?

Kenapa ni? Oh saya banyak assignment yang ditangguhkan. Atirah memang sangat teruk.

  1. Kena cari 20 esei (90% siap)
  2. Buat banner untuk blog projek kelas IT (0%)
  3. Buat movie untuk assessment kelas IT (0%)
  4. Tulis esei sepanjang lima muka surat (50% siap)
  5. Sediakan bahan “why you hate to be an English teacher” (40% siap)
  6. Rekod orang baca text Inggeris dan ajar tentang “stress and intonation” (0%)
  7. Cari bahan untuk sokong dan kritik Falsafah Pendidikan untuk seminar (10%)
  8. Kembangkan research question untuk assessment Edu. Psychology (90%)

Memang mati lah saya kali ni. Cuti duk rumah apa pun tak buat, asyik main PS je! Teruk la… Saya kena berubah. Dahla semua kerja ni dalam kumpulan, dua saja yang individual. Sejujurnya saya tak suka kerja kumpulan. Saya lambat ni pun sebab kami sekumpulan belum bincang sama – sama lagi lah. Masalahnya, bukan semua orang sama – sama lapang masa kita lapang. Eh salahkan orang pulak Tirah ni. Tak pa lah, Selamat Tahun Baru Cina kepada kaum Cina semua. Saya sangat suka cuti kali ni! Betul ni.

No comments:

Post a Comment