Thursday, January 27, 2011

Saya mahu pulang

Sumpah apasal dengan bas UIA ni. Saya nak balik Kedah la. Mula – mula kata ada tiket 28 dan 29 tu, malam ni kata tak ada 29 tu pula. Takkan saya tak balik kot? Lepas tu suruh saya balik dengan bas UIA 28 tu. Aduh. Saya kena bertugas 28 tu sepanjang hari, takkan lah nak lepas saja tugas tu. Nanti apa pulak orang kata? Saya bukan kerja sendiri, saya kerja dengan orang ada biro masing – masing. Takkan lah nak buat hal dengan Head Comm pulak.

Susah la macam ni. Dah lah cuti kena burn sebab kerja, lepas tu balik lambat dari orang lain pulak. Atirah takut juga nak duk sendirian kat blok ni. Semua orang balik kot. Saya je balik lambat. Memanglah risau wei. Ingat UIA selamat sangat ke? Ya Allah, tolong hambaMu ini. Tak tahu nak buat apa. Saya rasa nak tumpang orang saja sekarang ni, mana ada jual tiket dah.

Mama dengan bapak tak tahu pun pasal ni. Atirah malas nak cakap banyak – banyak kali. Hari tu kata balik dengan abah kawan, lepas tu tukar, cakap balik dengan bas UIA 29 ni, lepas tu sekarang nak buat apa? Nak suruh siapa ambik kat sini? Aish, sebenarnya saya boleh je duk kat UIA ni tapi, takut lah. Sorang – sorang, tingkat empat lagi, seminggu cuti pulak tu. Ya Allah, tolong saya. Saya mahu pulang. Doakan saya kawan – kawan…

1 comment:

  1. laa ye ke???
    jgn sedih ye cik wangi!!!!
    i doakan u ok2 je....
    hehehehe

    ReplyDelete